Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Ο επικοινωνιακός αυτοεξεφτελισμός του παπαπαμαμαμαμαμ .




Συνάδελφοι σας παραθέτω την φωτογραφία αυτοεξεφτελισμού του παπαπαμαμαμ
  
ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (Είναι τραβηγμένη στην Βουλή).


Εγώ ο κακοπροαίρετος λοιπόν γράφω τα εξής:

1.    Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί από μακριά.
2.    Δεν το γνωρίζουν για την φωτογραφία ,ούτε οι ίδιοι οι φωτογραφιζόμενοι
3.    Φαίνεται καθαρά ότι τον έχουν γραμμένο όλοι τους εκεί που όλοι καταλαβαίνετε για να μην πω εγώ πού.
4.    Πιστεύει έστω και ένας συνάδελφοι, ότι γίνεται εκεί συζήτηση επί των θεμάτων μας;;;;;;
5.    Δείτε από την φωτογραφία σε τι υπόληψη τον έχουν.
6.    Αυτή η φωτογραφία έχει πλάτη.
7.    Με επερωτήσεις από την αντιπολίτευση λύνονται προβλήματα;;;;;


    Κατά τα άλλα με αυτές τις φωτογραφίες σας παραμυθιάζει, ότι κάνει έργο μαζί με το σωματειάρχη, γιατί οι άλλοι ,οι παρατρεχάμενοι τους, είναι πιόνια τους.

ΑΛΛΩΣΤΕ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΙΣΟΝ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

Είμαι σίγουρος, ότι με τον μόνο που επικοινωνεί και κάνει παιχνίδι είναι με το ευτυχισμένο τετράποδο - γαϊδουράκι , για αυτό μπορώ κάλλιστα να τον ονοματίσω γαϊδουρίστα.







     Σας το έχω ξαναπεί και θα το πω και πάλι, ότι στηρίζω την Oμοσπονδία, γιατί αυτή με έκανε μόνιμο .Για να είμαι όμως δίκαιος σας παραθέτω φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί στην βουλή αλλά με τους συναδέλφους από την Oμοσπονδία .







Αυτές οι φωτογραφίες έχουν πρόσωπο και υπόληψη;;;;;;
Βγάλτε τώρα τα συμπεράσματα σας εσείς συνάδελφοι συγκρίνοντας τις φωτογραφίες γιατί εγώ έχω ήδη κρίνει.
Αυτά τα λίγα από τον κακοπροαίρετο...

Άντε γεια......