Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Το γλείψιμο και το σαλιάρισμα για την ιδιοποίηση και το σφετερισμό του αγώνα των άλλων.




Είδα πρόσφατα μια ανακοίνωση, που έχει πολλά σάλια, η οποία όμως, ενώ είναι ενυπόγραφη δεν είναι αναρτημένη στο μπλόγκ των αγωνιστών του λιμανιού και των αγωνιστών του γραφείου .
Δεν μπορώ να μην την σχολιάσω εγώ ο κακοπροαίρετος.
Προς τι τόσο γλείψιμο;
Εγώ λοιπόν λέω ότι ΤΟ ΓΛΕΙΨΙΜΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΛΙΑΡΙΣΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ  ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΚΟΠΟ:
Γλείφουν για να κάνουν το ραντεβού με την Υπουργό πρώτοι και να σφετερισθούν και να ιδιοποιηθούν και να οικειοποιηθούν τον αγώνα των άλλων.
Εγώ θα έλεγα της Ομοσπονδίας.
Και επιχειρηματολογώ:
Πόσες κινητοποιήσεις από το Φλεβάρη και μετά έκανε η Ομοσπονδία;
Εσείς τι κάνατε;
Ο μεν πρόεδρος υπηρεσίες στο λιμάνι, ο δε γραμματέας υπηρεσία γραφείου .
Και λέω ο κακοπροαίρετος και στο ένα και στο άλλο, αν δεν είσαι γλειψιματίας, αγαπητοί μου συνάδελφοι μπορείτε να μου πείτε, πάει κανένας;
Δεν μπορώ εγώ προσωπικά να δεχτώ τον σφετερισμό και την ιδιοποίηση του αγώνα των άλλων.
Για να δούμε θα επαληθευτώ, ότι η γλώσσα για μια άλλη φορά κάνει δουλειά;

Είδωμεν συνάδελφοι.