Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Αγαπητοί συνάδελφοι, αφήνω τα παρακάτω γραφόμενα μου στην κρίση σας για να δείτε για άλλη μια φορά πόσο υποκρισία υπάρχει από αυτούς που δήθεν μας υποστηρίζουν .






Σε λέω λοιπόν ,σας το έχω ξαναγράψει, ότι εγώ στηρίζω την Ομοσπονδία γιατί με την Ομοσπονδία μαζί με τον Μανώλη Οθωνα και το κρητικό μπλοκ τρώγω ένα κομμάτι ψωμί, αλλά είμαι και στην σφαίρα της μονιμοποιησης αλλά και της  νομιμότητας. 
Σαφώς και είμαι της νομιμότητας ,πάμε όμως να δούμε μια ανακοίνωση που είδα σε ένα φιλικό μπλογκ . Σαφώς αυτό που λέει είναι η νομιμότητα αλλά εφόσον ο Αρχηγός και ο Υπουργός ΠροΠο το πήραν πάνω τους ,να συνεχίσουν αυτοί που μονιμοποιούνται να εργάζονται και να μην χάσουν το μεροκάματο τους, γιατί το κάνατε αυτό ; Για να εμποδίσετε; Αυτή είναι η υποστήριξη σας ;
Και λέω τώρα εγώ ο κακοπροαίρετος ,ενδιαφερθήκατε εσείς κύριοι ανώτατοι συνδικαλιστές, που μέλη σας είναι και οι Διοικητές ;
Και τι παρεμβάσεις κάνατε 1. όταν οι Διοικητές καταστρατηγήσανε και καταστρατηγούν τα ωράρια των συναδέλφων ;
2 Όταν οι Διοικητές παρανόμως χρησιμοποιούν σε 24ωρη βάση εμάς τους ΠΠΥ ;
3 Όταν ο Διοικητές δέχονται ΠΠΥ στα λιμάνια ( έχουν καθήκοντα ;) ;
4.Όταν επίσημα δημοσιεύουν και μάλιστα πολύ πρόσφατα ότι διοικητές καταστρατηγούν το νόμο ; και εξηγούμαι: με ΔΥ που δημοσίευσε η αλεπουδίτσα γελωτοποιός –εντολοδόχος περί ανανεώσεως αντί μονιμοποιήσεως και έτσι συκοφαντούν και σπιλώνουν το ΠΣ ,ποια ήταν η ευαισθησία σας; ( βλέπετε το έγγραφο της Ελευσίνας περί ανανεώσεως αντί μονιμοποιήσεως )
5 Ποιος προστάτεψε τον Πενταετή Πυροσβέστη που χωρίς ΜΑΠ ,και κράνη τους βάζουν οι Διοικητές στην πρώτη έξοδο;
Ποιοι παρανομούν όταν οι Π.Π.Υ. είναι στην πρώτη έξοδο χωρίς κράνος ;Δεν είδα κανένα ενδιαφέρον !!!!!!
Αλλά δεν τους γέννησα και δεν τους μεγάλωσα εγώ και δεν με ενδιαφέρει η σωματική τους ακεραιότητα , αυτό προφανώς σκέπτονται .
Αντιλαμβάνεσθε αγαπητοί συνάδελφοι ,που αν θέλω θα σας γράψω κι άλλα ,απλά θα κλείσω με αυτό
Ποιοι ήταν αυτοί που προσπάθησαν να μη γίνει ο Ν 3938/2011, που τρώμε αυτό το λίγο ψωμί ;
Στο δικό μου μυαλό δεν μπορώ επουδενί να τους έχω ότι είμαστε όλοι συνάδελφοι .
Σας αφήνω όλα τα παραπάνω στην κρίση σας και δεν θα με βρείτε πουθενά οφσάϊντ, όσο και αν προσπαθήσετε .
Και εμείς γλύφουμε την καραμέλα ,άραγε θα ξυπνήσουμε ποτέ;
Ο αγώνας κερδίζεται όταν ο εχθρός δεν είναι ανάμεσα μας .
Τα τείχη πέφτουν όταν ο εχθρός είναι μέσα .
Άντε γεια !