Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Ο εντολοδόχος, αλεπουδίτσα - γελωτοποιός, σε ρόλο συνδιοργανωτή, γιατί από ό,τι μαθαίνω κάνει αγώνα να κατεβάσει Π.Π.Υ. στο δρόμο για την πορεία των μονίμων.







Αλεπουδίτσα ήσουν και είσαι συνοδοιπόρος των μονίμων (συνδικαλιστών ) απλώς δεν το είχαμε καταλάβει ;
Αυτά που κάνεις για να μαζέψεις κόσμο στην πορεία των μονίμων, δεν τα έκανες ούτε όταν ήσουν Πρόεδρος μετά το 2009, που δεν ήθελες ούτε καν να ακούσεις για πορεία.
Και αυτό φαίνεται στις τελευταίες πορείες των συμβασιούχων, στην μια ήλθες τυπικά καθώς παρακινούσες τον κόσμο να μην κατέβει γιατί δεν υπήρχε θέμα και στην άλλη δεν ήλθες καθόλου. Έτσι μου λένε οι κακές οι γλώσσες ,αληθεύει ;

Όταν εγώ σας λέω ότι είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία σαφώς και έχω δίκιο .

Πας στην πορεία με αυτούς, που οι συνδικαλιστές τους ποτέ μα ποτέ δεν ήταν θετικοί απέναντι στο θεσμό μας ,διότι αν αυτοί ήταν θετικοί το πρόβλημα θα είχε λυθεί από το 2007-2008;

Αλλά δεν λύθηκε ποτέ γιατί αλεπουδίτσα- γελωτοποιέ, εντολοδόχε αρκούσουν στην συνδρομή που έβαζαν στο ταμείο της Ομοσπονδίας, πόσα ήταν 50.000, 60.000, 70.000 ευρώ;
Πόσα σου έβαζαν στο Σωματείο σου 35.000 40.000 ευρώ; Πόσα ;

Τώρα μας αγαπήσατε όλους τους Π.Π.Υ., που θα μονιμοποιηθούμε;

Δεν αγαπά κανείς χωρίς λόγο, λέω εγώ.

Στο χωριό μου λένε, ότι όσο πιο ψηλά ανεβαίνει η μαϊμού τόσο πιο πολύ φαίνεται ο πωπός της.... 
Συνέχισε το ίδιο μοτίβο!