Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Όπως σας υποσχέθηκα εγώ ο κακοπροαίρετος επανέρχομαι για άλλο ένα καραμπινάτο ψέμα της παραπληροφόρησης με τους γνωστούς άγνωστους της ρεμούλας, της συκοφαντίας, και της διαπλοκής ...




Πάμε να δούμε τι βρήκα στο facebook :

 




Με αυτό το έγγραφο παραμυθιάζεις τον κόσμο, ότι τα βιβλία τα έχεις παραδώσει;

Και αν τα έχεις παραδώσει ,που εγώ σε πιστεύω , ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ;

Ο ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ , ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑΜΙΑΣ ΤΟΤΕ ;

Άρα ο συνάδελφος Παπαντώνης είναι αυτός που έχει εξαφανίσει τα βιβλία και σηκώνεις εσύ το φορτίο του υποδίκου, καταδικασμένου δύο φορές !!!!!
Και για του λόγου το αληθές δείτε τους διαλόγους   






Δεν τους εξήγησες όμως, ότι κατω κάτω στο έγγραφο με τις υπογραφές αναφέρεται << με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος>> τους!!!!

Πάντως για το ότι είστε γάτες στην παραπληροφόρηση σας βγάζω το καπέλο.
Αλλά μη ξεχνάτε ότι το ψέμα έχει μικρά μικρά ποδαράκια .

Οι πληροφορίες μου λένε για ένα Σόνυ Λάπτοπ των 1.500,00 ευρώ, το παραδώσατε ποτέ ;;;
Αλήθεια το είχατε μοστράρει σε ένα ΔΣ στο Εργατικό κέντρο Αθηνών, όταν το αγοράσατε;;;
Αυτά μου λένε οι πληροφορίες μου, που είναι διασταυρωμένες!


Άντε γεια.