Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Εγώ ο κακοπροαίρετος επανέρχομαι και πάλι, ας είναι καλά οι φίλοι, που με ενημερώνουν με τα μαιλ τους για το πικ νικ στο Ε. Κ. Άργους …





Συνάδελφοι η νέα μέθοδος αντικατάστασης των γενικών συνελεύσεων λέγεται ΄΄κους κους ΄΄ .
Ποιος την εφάρμοσε; Αυτή είναι η νέα πατέντα του συνδικαλιστή στο Άργος.
Ομολογουμένως έχεις μυαλό ξυράφι .Στέλνεις μηνύματα ΄΄ συζήτηση και ενημέρωση στα εργασιακά ΄΄ αντικαθιστώντας τις Γενικές Συνελεύσεις .
Εύχομαι κάθε επιτυχία στο κους κους σας, παρόλο που οι πληροφορίες μου λένε, ότι ούτε 13 άτομα δεν είστε.
Αν ήμουν και εγώ κοντά θα έτρωγα ένα κοψίδι!!!!
Πως δικαιολογείς στους συναδέλφους, ότι οι παρακρατήσεις των μισθών τους, με τις οποίες θα ήταν δικαιούχοι του ταμείου αλληλοβοηθείας, γίνονται κοψίδια και τις παρακρατάς παρανόμως ;
Αλήθεια πόσα χρόνια έχεις να κάνεις γενική συνέλευση και οικονομικό απολογισμό; 
Τι λέω τώρα εγώ;;;;;;
Στο χωριό μου λένε με όποιο δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις….  Βλέπετε το δάσκαλο του ,τον παπαμαμ.
Μην κάνεις και εσύ μετακόμιση και χάσεις τα βιβλία!!!!!
Και μετά σε λέω εγώ είμαι ο κακός .
Τα σχόλια δικά σας .